Tedavilerimiz

Yatılı Fizik Tedavi
Hastayı değerlendiren rehabilitasyon hekimimiz , hastanın tedavi programını düzenleyerek  dahili veya nörolojik bir sorunda ilgili branş hekimleriyle iletişim halinde olarak, multidisipliner bir şekilde hastayı tedavi programına hazırlamaktadır.
Robotik Rehabilitasyon
İnme(Felç), Serebral Palsi (CP), Multiple Skleroz (MS), Omurilik Yaralanması, Parkinson gibi hareket sistemini etkileyen hastalıklardan dolayı yürüyemeyen veya düzgün yürüme yeteneğini kaybetmiş kişilerde kullanılan bir tedavi yöntemidir.
Nörolojik Rehabilitasyon
İnme, beyine giden kanın azalması ya da durması,  bazen de beyin damarlarından birinin yırtılıp oluşan kanamanın beyin dokusuna zarar vermesi sonucunda oluşan ve hareket sistemini etkileyen bir hastalıktır.
Ağrı Tedavisi
Bel ve boyun fıtıkları, omurların arasında yastık görevi gören yapının normalden farklı bir yöne kayması sonucu sinirlere bası yapması sonucu ağrı, uyuşma ve kuvvetsizlik şikayetlerinin oluşmasıdır.
Elektroterapi Tedavileri
Ozon Tedavisi
Medikal ozonun, bakterisidal (bakteri öldürücü), fungisidal (mantar öldürücü) ve virostatik (virüs çoğalmasını önleyici) etkisi vardır. Bu nedenle, enfekte olmuş yaraların dezenfeksiyonunda ve ayrıca bakteri ve virüslerin sebep olduğu hastalıkların tedavisinde kullanılır.
İncele
ESWT (Şok Dalga Tedavisi)
ESWT, oluşturulan güçlü ses dalgalarının  bir prob vasıtasıyla vücudun istenilen bir bölgesinde odaklanmasına dayanan “non-invazif”(girişimsel müdahale gerektirmeyen) bir tedavi şeklidir.
İncele
PRP( Kendi kanınızdan gelen şifa )
PRP (Platelet Rich Plasma) trombositten zengin plazma anlamına gelir. Kas iskelet sistemi hastalıkları ve yaralanmalarının iyileşmesini hızlandıran bir tedavi şeklidir.
Kök Hücre Tedavileri
Son yıllarda gelişen kök hücre tedavileri özellikle diz ekleminde klasik tedavi yöntemleri ile tedavi edilemeyen hastalarda önemli bir tedavi seçeneği sunmaktadır.
Eklem Enjeksiyonları
Eklem içi enjeksiyon romatizmal hastalıklar ve kireçlenme vb. sonucu bir veya birden fazla eklemin etkilenmesi nedeniyle eklemin içine ultrason altında özel tekniklerle girilerek yapılan bir tedavi şeklidir.
Manuel Tedavi ve Manipülasyon
Manuel terapi elle tedavi anlamına gelir. Omurga ve eklemlerdeki çıkık, yarı çıkık ve tüm yer değiştirmelerin fizyolojik sınırlar içinde birtakım özel egzersiz ve manevralarla normal anatomik pozisyonuna getirilmesidir.
Nöral Tedavi
Nöralterapi vücudun belli bölgelerine enjekte edilen lokal anestezik ilaçlarla vücudun otonom sinir sistemini uyaran ve bu yolla iyileşmenin hızlanmasına katkı sağlayan doğal bir tedavidir.
Kuru İğneleme
Myofasial ağrı, halk arasında bilinen adıyla kulunç tedavilerinde kullanılsa da ağrılı kas spazmının olduğu birçok durumda güvenle kullanılabilen bir yöntemdir.
Dil ve Konuşma Terapisi
En yaygın akıcılık bozukluğu olan kekemelik, konuşmanın hızını ve ritmini etkileyebilecek tekrarlar, ses uzatmaları, bloklar, kesintiler ve revizyonlarla karakterize edilen konuşma akışında bir kesintidir.
İncele
İdrar Kaçırma (Üriner İnkontinans)
İdrar kaçırma, sosyal veya hijyenik bir problem olan ve objektif olarak gösterilebilen istem dışı idrar tutamama durumudur . Yaşam kalitesini bozarak, kişinin sosyal yaşamını kısıtlar ve psikolojik sorunlara neden olur .
El Rehabilitasyonu
Ergoterapistlerin el rehabilitasyonundaki amacı; omuz kol ve elin duyusal ve fiziksel becerilerinin gelişimini sağlayarak fonksiyonel kullanımını ve kişilerin günlük yaşam aktivitelerine anlamlı katılımını arttırır.
Pilates
Pilates; Kas gücünü ve esnekliğini arttırarak vücutta duruş bozukluklarını düzeltmek ve vücudun daha dik bir şekilde durmasını sağlamak, kifoz ve lordoz artışını önlemek amacı ile yapılan sağlıklı bir egzersiz biçimidir.