Elde Bilek Kırığı Tedavisi

Bilek kırığı, günlük yaşamın olağan akışını ciddi şekilde etkileyen, bireyin yaşam kalitesini düşüren ve hareket kabiliyetini kısıtlayan bir yaralanmadır. Bu tür bir travmanın ardından, hastaların eski sağlıklı günlerine dönebilmeleri için fizik tedavi ve rehabilitasyon büyük önem taşır.Robotik Rehabilitasyon Merkezi olarak, bilek kırığı sonrası iyileşme sürecinde profesyonel ekip ve modern teknolojilerimizle hastalarımıza hizmet vermekten gurur duyar.

İyileşme sürecinizin ilk adımı, kırığın niteliğine ve şiddetine göre kişiselleştirilmiş bir tedavi planının hazırlanmasıdır. Bilek kırıkları farklı tiplerde olabilir ve her bireyin durumu benzersizdir. Bu yüzden fizyoterapi programımız, x ışınları, MR gibi tanı yöntemlerinin yanı sıra, hastanın ağrı seviyesi, esnekliği, kuvveti ve günlük aktivitelerinin analizi ile belirlenir.

Bireyselleştirilmiş fizyoterapi programımızın temelini, ağrının azaltılması, hareket açıklığın artırılması, güçlendirme egzersizleri ve fonksiyonel eğitim oluşturmaktadır. Tedavi, hastalarımızın günlük yaşantılarına kısa sürede geri dönmeleri ve maksimum fonksiyonellik kazanmaları için titizlikle uygulanır. Tedaviye ek olarak, hastalarımıza özgü koruyucu önlemler ve evde devam edebilecekleri egzersizler de verilerek sürecin etkinliği maksimize edilmektedir.

Robotik Rehabilitasyon Merkezi olarak kullanmakta olduğumuz gelişmiş tedavi yöntemleri arasında, Manuel terapi, elektroterapi uygulamaları ve kinezyobantlama bulunmaktadır. Manuel terapi ile eklem ve yumuşak doku mobilizasyonu yapılarak iyileşme süreci desteklenirken, elektroterapi uygulamaları ile ağrı kontrolü ve ödem azaltma, kinezyobantlama ile de eklem stabilizasyonu ve kan dolaşımı iyileştirme hedeflenmektedir.

Bize güvenerek, bilek kırığı sonrası iyileşme sürecinize en iyi destek için Robotik Rehabilitasyon Merkezini tercih edin. Profesyonel ekibimiz ve etkin yöntemlerimiz ile yaşam kalitenizi artırın ve hareket özgürlüğünüzü yeniden kazanın. Daha detaylı bilgi ve randevu için web sitemizi ziyaret edebilir, çevrimiçi danışma hizmetlerimizden faydalanabilirsiniz. Siz de bilek kırığınızın ardından güvenli ve hızlı bir iyileşme süreci istiyorsanız, fizik tedavinin bilimsel ve yenilikçi yöntemleriyle tanışın. Robotik Rehabilitasyon Merkezi, sağlıklı ve aktif bir yaşama dönmeniz için burada.